ФЭНДОМ

В игре присутствует 51 достижение.

Magick and Spell AchievementsПравить

Файл:101st Airborne.jpg 101й десантный 101th Airborne Спрыгнуть с обрыва и спастись с помощью телепортации.
Файл:Basic Element.jpg Основа основ Basic Element Использовать все доступные основные элементы.
Файл:Better you than me.jpg Better you than me/ Лучше ты, чем я Кастануть магику "Невидимость", и оставить другого игрока умереть.
Файл:Cooking by the book.jpg Cooking by the book/Прилежный ученик Успешно применить магику
Файл:Deep Impact.jpg Deep Impact/Одним махом! Убить 5 врагов одним комом земли
Файл:Hawking Hole.jpg I call it Hawking Hole Make 50 enemies get sucked into the same Vortex.
Файл:Killing friends.jpg Killing your friends, you're doing it wrong Heal a total of 100 000 hit points.
Файл:Let off some steam.jpg Let off some steam Create a spell containing Steam.
Файл:IMMA FIRIN.jpg IMMA FIRIN' MAH LAZER!!!! Successfully cross two beams into a more powerful one.
Файл:Wizard king.jpg I'm the Wizard king, I can do anything! Create a spell that contains 5 different elements.
Файл:Multikill.jpg MU-MU-MU-MULTIKILL! Kill 20 enemies with one spell or magick.
Файл:Never cross the beams.jpg Never cross the beams Cross opposite beams so that at least someone dies from it.
Файл:State Alchemist.jpg State Alchemist Create a spell that contains at least 3 different elements.
Файл:The Enchanter.jpg The Enchanter Imbue your weapon with a spell.
Файл:The perfect storm.jpg The perfect storm All players survived a thunderstorm.
Файл:Vanilla Ice.jpg Vanilla Ice Create a spell containing only Ice.
Файл:Bad taste.jpg Плохой вкус Порубить в капусту 1000 врагов.
Файл:Blue yellow.jpg Синий... Нет, желты-ы-ый! Потратить много времени на выбор цвета.
Файл:Finders keepers.jpg Finders keepers Steal your friends equipment after he has died.
Файл:First Blood.jpg Первая кровь Убить одного из врагов с помощью M60.
Файл:Houdini.jpg Houdini Break free from entanglement without using spells or magicks.
Файл:Over 9000.jpg It's over nine thousand!!!! Deal over 9000 damage to one enemy.
Файл:Raining beastmen.jpg It's raining (beast)men Gib 5 beastmen in 5 seconds.
Файл:Gravity bitch.jpg "Гравитация, бессердечная ты тварь" Разбиться при падении.
Файл:OMG yellow.jpg О боже мой! Они убили Желтого! Умереть в желтой мантии.
Файл:One in a million.jpg One in a million? Get struck by a thunderbolt and survive.
Файл:We are the champions.jpg We are the champions Survive all waves of a challenge.
Файл:Wingardium Leviosa.jpg Вингардиум левиоса Столкнуть кого-нибудь с обрыва.